Hello strand en paardjes - Reisverslag uit Kaeo, Nieuw Zeeland van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu Hello strand en paardjes - Reisverslag uit Kaeo, Nieuw Zeeland van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu

Hello strand en paardjes

Door: ???

Blijf op de hoogte en volg Romina

07 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Kaeo

Hai lieve mensen!

Zo een nachtje in Paihia doorgebracht, lekker gezwommen:)
Naar een ander eiland gezwommen met n Amerikaan en Engelsman.
Was zo grappig, ik rende praktisch over de scherpe stenen heen en zij waren zo langzaam en hadden pijn.
Vervolgens een paar schelpdieren opengemaakt en opgevroten.
Gasten waren wederom wat bang hahahaha ben wel trots dat ik dus best aardig wat weet over natuur enz.
Nu al een paar dagen in Kaeo, jong paardje (Chico) aan het inrijden.
4 jaartjes en nu al zo lief en luistert al verschrikkelijk goed!
Rijden in dit landschap is zo mooi!
Er wel al een keer afgevallen dus nu wat bont en blauw.
Je rijdt hier tussen de koeien en schapen en hij was al wat moe en schrok.
Dus sprint en bok en Romina op de grond:D
Ik heb ook hekwerk gedaan, supercool met tractor palen heien en dan ijzerdraad vastmaken en aanspannen.
Zwaar werk, maar ben blij dat ik nu aardig weet hoe het moet.
Weet maar nooit wanneer t van pas komt deze kennis.
Vandaag wat rustiger aan gedaan, parcours gemaakt om te springen en hoop opgeruimd.
Morgen gaan we springen met wat paardjes, ben benieuwd en beter blijf ik er nu wel op hahaha.
Slaap hier wel goed, al 2 nachten van 8 uur gemaakt!
En stevige maaltijden ook, hompen vlees, hoop vet DUS JEEEEEEEEEEE LEKKER DIK WORDEN:D
De pup van Simone heeft vandaag een kudde kalveren naar de volgende paddock gebracht.
Super goed, 6 maanden en luistert zo bizar goed!
Andere koek dan die verwende Isis;)
Als het goed is gaan we zondag varen en vissen, kan niet wachten om een snapper te vangen en op te eten!

Love ya xxxxxxxxxxxxx

  • 07 Maart 2013 - 10:37

    Pa:

    Zo Pien dus jij hebt de mannen al achter je aan het rennen hmm.
    Maar goed je hebt vriendjes en Vriendjes, dat zit wel goed.
    Is dat nou veel zwaarder om met een traktor palen te heien dan met een slegger(grote houten hamer) die je speciaal voor het palen slaan gebruikt. Ik wist niet dat je zoo sterk was kind. Misschien is er nog ergens een boer die een vrouw zoekt, die kan paardrijden en met een tractor palen in de grond kan slaan.
    En pas je op met schelpdiertjes eten (rauw?), een beetje avontuur moet kunnen. Wat voor vlees eet je dan op de farm, schaap, rund, of kip, of allemaal, maar niet tegelijk.
    Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor, zeevissen op snapper, kun je gelijk je buikspieren trainen.
    Kijk je uit voor haaien als je gaat zwemmen, een stomp op de neus is meestal voldoende om ze af te weren, en rustig blijven bewegen. Het is meestal hoe paniekeriger hoe interessanter de prooi...
    Nou amuseer je, en met hard werken kun je ook meer caloriën verbranden, maak is een eet-foto, in ben benieuwd. Doedoe xx

  • 07 Maart 2013 - 11:54

    Cookie:

    Wauwwwww, ik zie je al helemaal rijden! Ge-wel-dig!! Nu is het avontuur echt begonnen, wat maak je al een hoop mee in zo'n korte tijd! Heerlijk, en ben zo jaloers maar ook zo blij voor je, iesch nie normaal joh!
    Ik heb terwijl ik je schrijf twee bekvechtende spreeuwen in mijn tuin, staan met hun borstjes tegen elkaar te kwetteren. Ook een avontuur hoor. Dus...
    Wat een vreselijke mazzel ook he, dat je bij Chico terecht komt Had je dit ooit durven dromen, moeder aarde is heel lief voor je, Minaatje. Karma, komt omdat jij ook zo lief bent!

    Dikke koes!!!

  • 07 Maart 2013 - 11:55

    Cookie:

    Sjongejonge, zie nu de foto's pas!! Mooi!!! Wil je die hond voor me meenemen, plzzzzz??????

  • 07 Maart 2013 - 14:05

    E.P.V.:

    Lekker bezig en gewoon zo door gaan !!! Happy voor je dat je het zo naar je zin hebt!!!! Groetjes E XXX

  • 07 Maart 2013 - 14:44

    Marian:

    He Romina
    leuk om deze berichten van je te lezen en ook de foto's zien er goed uit hoor.
    ja ja dat is nog eens ander werk he maar het kan inderdaad nog wel eens van pas komen je weet maar nooit
    en die hond wat een dotje maak je rugzak maar leeg en breng maar mee hoor wat een poepie een leuk vriendje voor Isis
    nou niet weer van je paard vallen hoor want dat vallen van jouw dat kennen we wel en in het gips verder gaan is niet de bedoeling hoor
    met oma gaat het vandaag niet zo lekker een dip dagje zullen we maar zeggen veel pijn en misselijk van de operatie maar de operatie op zich is goed gelukt dus maar hopen dat ze er snel bovenop komt en dat ze als je terug bent samen met jouw de horde kan springen ha ha
    hier was het de laatste dagen lekker voorjaars weer en daar hebben we gebruik van gemaakt om de tuin een beetje te doen en hoe warm is het daar bij jouw zo te zien is het lekker weer nou geniet er maar van
    tot schrijfs ma xxxxxx

  • 07 Maart 2013 - 14:53

    Corine:

    Hey

    Klinkt allemaal super zeg. Lekker genieten!!!!!!
    Dikke knuffel......

  • 07 Maart 2013 - 20:22

    Patty:

    Stoer hoor, wat je allemaal meemaakt.
    En heerlijk lekker veel paardje rijden. Veel plezier zondag.
    En vooral doorgaan met genieten!!

    Doei doei

    PS: en leuk vooral die foto's

  • 08 Maart 2013 - 11:30

    Valentina:

    Hi mina!!!

    klinkt allemaal weer tof zeg! lekker in dat weer en die omgeving... ik ben jaloers ;)
    ook tof dat je lekker gezwommen hebt.. alleen zou ik ook echt niet zomaar beestjes eten.. maar ik heb natuurlijk een fobie voor hele lichaampjes eten haha
    Hier is het gelukkig ook lekker weer weer haha
    Dus ik ga zo ff met cinta stukje rennen.(en mike)
    En erna vertrekken we richting de veluwe voor ontspannen weekendje.

    Alleen geven ze weer sneeuw op :(
    Geniet van je daagjes paardrijden! en tot snel! kusss

  • 08 Maart 2013 - 11:36

    Mike:

    Hey Mina,

    Vette verhalen joh! Goed te horen dat het allemaal niet tegen valt en dat je het naar je zin hebt!

    Groetjes, Mike

  • 08 Maart 2013 - 11:47

    Sor:

    he ro leuk om te horen dat je nu ook nog eens goed hekken in elkaar kan zetten wij hebben ook nog wel een klusje in de achter tuin hahah ;) en als je nou tips hebt om je hond goed te laaten luisteren laat het me dan ff weten. ik ben benieuwd naar je volgende verhaal nou veel plezier ook met het vissen daalijk en we hooren wel hoe groot de vis was dikke kus van ons allenmaal xxxxx

  • 09 Maart 2013 - 15:09

    Nicky:

    Hahahahaha ik zie je al vliegen......met die rare bijgeluiden van je! Maar damn girl dat is nog eens een mooie omgeving om buiten te rijden....ik zie een beetje groen nu ;)
    Enjoy sweetheart en blijf erop zitten. Kisssiiieeekisssss

  • 12 Maart 2013 - 08:09

    Cookie:

    Ik zit aan 'onze' tafel te ontbijten, met een muntheetje, toast met vijgen-notenjam en dan zie ik dat er een nieuw verslag klaarligt vanuit Nieuw Zeeland. Beter dan dit wordt het noet :-)
    Jouw praatjes over dat Nl nog steeds je land is, doen me echt he-le-maal niks, haha, je bent er net twee weken joh!!! Maar wat een heerlijke manier van leven ben je aan het ontwikkelen, moet je mij ook maar eens leren als je terug komt (om je spullen te halen :-P)
    Verder nog nieuws, ik ben overgeplaatst naar locatie Iepenlaan. Heb daar al een collega Esther van je ontmoet. Leuke werkplek, kan er wel wat mee..
    Nou lieverd, je vermaakt je verder wel he?! Tot horens!!!

  • 17 Maart 2013 - 15:32

    Tamara:

    Hi chickie, ziet er allemaal schitterend uit!

    Heerlijk om ook de zon te zien, ik zou er echt wel bij willen zijn.
    Geen spijt zeker dat je Australië met nieuw Zeeland hebt gewisseld ;)
    Hier veranderd weinig uiteraard en gaat alles prima, terwijl bij jouw alles
    veel sneller gaat en jij veel mee maakt!
    Met omaatje gaat het wel ok, maar ze wil niet zo goed eten...
    Ook nog even snel je volgende verhaal lezen, liep achter...

    Kus en veel plezier!

  • 08 Mei 2013 - 08:30

    Q. ChaOs:

    Er is heel vaak gebeurd in mn leven dat ik een goeie boek lees en ben daarvan zo onder de indruk van een karakter, dat ik verdrietig word dat de boek stopt dus ook mn relatie met hun.
    Ik heb altijd hetzelfde gevoel met Pipi Langkous. Ik word gefrustreerd dat t onmogelijk is om vrienden ooit te kunnen zijn...
    Ro-Ro, je bent mn "book come to life"! Je bent mn eigen Pipi!!!
    Je schrijft over hoe die Brit en die Yank jou niet bij kunnen houden. Dat je schelpdier vind en naar binnen slok en DE REST! Daar kreeg ik zo een enorme glimlach van dat t zowat pijn deed, want ik zie jou door hun ogen. Voor mensen die jou voor t eerst meemaken is er geen hint van jouw krachtige karakter te bekennen aan jouw Barbieachtig uiterlijk!
    Dus in mn verbeelding zie ik iedereen naar je kijken zoals de twee politie mannen naar Pipi Langkous keken als ze daar staat met haar paard over haar hoofd getild, alsof t de gewoonste zaak in de wereld is!
    Dat ben jij. Maar je bent (nog niet) een boek, en jij ook (nog niet) een film, je bent welecht mn speelmaatje!!! XD
    En later, als de boeken ennde films geschreven en gemaakt zn, zal niemand t geloven. OHWELL!!! XD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaeo

Romina gaat buitenspelen

Leuk!

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Seoul opnieuw

16 Juni 2013

Bush Bush

25 April 2013

Hoop zeediertjes

15 April 2013

Uhm zuider eiland...?

28 Maart 2013

Haleluja Eats Cape
Romina

Actief sinds 20 Feb. 2013
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 44307

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 08 April 2014

Haai golven van Marokko!

24 Februari 2013 - 23 Juni 2013

Romina gaat buitenspelen

Landen bezocht: