Paardjes in Kaeo - Reisverslag uit Kaeo, Nieuw Zeeland van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu Paardjes in Kaeo - Reisverslag uit Kaeo, Nieuw Zeeland van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu

Paardjes in Kaeo

Door: ???

Blijf op de hoogte en volg Romina

03 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Kaeo

Hi there!

Zoooo ik ga nu naar Kaeo, weg uit deze stinkstad.
Ergens in the middle of nowwhere in de Northlands...
Heb het er voor over;) want ik ga een weekje paardje rijden.
Mag op lekkere vurige jonge dingen, ben benieuwd:D
Zal fijn zijn dadelijk wat diertjes om me heen:)
Normaal betaal je al gauw 50 euri voor een uur rijden hiero.
Ik betaal nix en krijg er zelfs een slaapplek voor terug en eten!
Moet zeggen dat de prijzen me hier best tegenvallen.
Vervoer, eten en activiteiten zijn duidelijk duurder dan in NL, maar goed.
Mensen zijn inmiddels niet meer van me af te meppen.
Heel vreemd, nu wil ik af en toe wat alleen doen, maar op de een of andere manier ga ik altijd samen...
Alles duurt ook heel lang, van gang naar gang komen, koken, tanden poetsen enz.
Omdat ik altijd in lange gesprekken verzeild raak.
Zorgt er wel voor dat ik met de auto naar Devonport ben geweest vandaag, hiehaa.
Een lieve Kiwi ontmoet (Nieuw Zeelandse vrouw).
Ik begin flink bruin te worden en ook flink af te vallen btw.
M'n broeken kan ik absoluut niet meer dragen zonder riem.
Kan iemand ervoor zorgen dat omaatje een beetje op de hoogte blijft?
Kan ze misschien een hele kleine broek voor me breien, voor als ik terug ben hahahaha.

Bedankt voor al jullie lieve reacties elke keer, doet me goed!:)
Dikke kroel PIEN

  • 03 Maart 2013 - 22:08

    Pa:

    Hoi Pien,
    Leuk dat knolhollen, maar wat moet je daar doen dan?
    Lijkt een beetje op inrijden, is het een paardenfokkerij of zo?
    Oma hebben we al wat aanwijzingen gegeven hoe ze op de site komt.
    Tante Marja kan morgen evt ff helpen als het misschien niet lukt.
    Je ziet het vanzelf als het is gelukt denk ik zo.
    Nou amuseer je en een riem kan uitkomst bieden, of een stro-touwtje.
    Bretels? Doei xx

  • 03 Maart 2013 - 22:26

    E.P.V.:

    He dunne!!
    Veel plezier met de paardjes en ik ben jaloers hoor , lekker bruin aan het worden !!!
    Hou je goed en blijf goed eten en drinken!!! XXXX E...

  • 04 Maart 2013 - 09:07

    Sor:

    Hè de tijd gaat best snel al en het klinkt goed dat je lekker met dieren aan de slag gaat super leuk en wel fijn om te horen dat de mensen ook goed bevallen daar nou veel plezier en kijk uit voor rare mensen xxxxxx

  • 04 Maart 2013 - 10:37

    Valentina:

    Hi zus,

    Hoe komt het dat je zo afvalt?
    Wel goed eten he! :)

    Leuk dat je met de paarden bent nu, heb je wel een plan gemaakt wat je allemaal beetje gaat doen of echt totaal niet?? haha

    Hier alles goed?
    3 dagen werken en dan weekendje weg met Romy en Bart.
    Vrijdag bij Le Havre geweest van jou bon... het was een aparte ervaring ;) hahaha
    En zaterdag moet mike spelen en was glenglen mee geweest en blijven pitten dus was wel gezellig.

    Nou niet te veel lullen en flink knolhollen haha

    Veel plezier! kuss

  • 08 Mei 2013 - 08:04

    The Queen Of ChaOs:

    Lovely!! Gek dat t maakt niet uit waar je vandaan komt en waar je ben, jij ben altijd thuis bij paarden. En hun met jou! YIIIIHA!! XD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaeo

Romina gaat buitenspelen

Leuk!

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Seoul opnieuw

16 Juni 2013

Bush Bush

25 April 2013

Hoop zeediertjes

15 April 2013

Uhm zuider eiland...?

28 Maart 2013

Haleluja Eats Cape
Romina

Actief sinds 20 Feb. 2013
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 44321

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 08 April 2014

Haai golven van Marokko!

24 Februari 2013 - 23 Juni 2013

Romina gaat buitenspelen

Landen bezocht: