Seoul opnieuw - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu Seoul opnieuw - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu

Seoul opnieuw

Blijf op de hoogte en volg Romina

23 Juni 2013 | Zuid-Korea, Seoel

Hi peoples,

Na een overheerlijke nachtrust in de publieke lounge (helaas ik mag niet in de prestige lounge van Korean Air, geen intelligente conversaties met de upperclass voor mij, ik heurt bij t boerenvolk o yeahhh) heb ik nu nog een half uurtje voor ik mij naar de gate sleep.
Hell yeah die 19 uur durende tussenstop was zo voorbij!
Wat ik heb gedaan?
Gedoucht, 100 keer BIJNA onder karretjes met werklui gelopen (normaal lach ik altijd om die mensen die dat doen en kan ik maar niet snappen hoe dit tot stand komt, nou nu dus wel het heet vermoeidheid hahaha), mijzelf getrakteert op n heerlijke Koreaanse Bibimbap de chilli komt nog uit mijn.... uh oren.
En fuck t heeft me een uur gekost om n vreetplek te vinden, ik was nét even in de verkeerde enorme gang van kilometers lang heen en weer aan t marcheren hahahaha terwijl er een andere enorme gang om de hoek was met zo'n 20 vreetschuren, excuses voor mijn taalgebruik.
Juistem toen gecrashed op n bank én stoel, waarna ik op jacht ging naar ontbijt: kokosnoot rijstballen.
Nee dat waren t dus niet, t waren enorme fortune cookies zonder de bekende spreuk.
Enfin een maagverzakking en sugerrush, 10 tukkies en 20 pagina's in mijn nieuwe aanwinst verder uiteraard weer op jacht naar eten.
Fuck wat hou ik toch van aziatisch en dan niet de nasi van ome Cor maar de echte aziatische keuken en ik stel me zo voor dat t nóg beter is buiten de muren van het met designershops gevulde vliegveld .
Dus schuif ik maar eens een Japanse sushi lunch in mijn mik, ik zeik al 4 maanden om sushi...
BIECHTTIJD: wat jullie niet weten, na ernstig te zijn afgevallen, ben ik de laatste maand juist aangekomen, dus wat maakt t uit dalijk in NL weer in t regime:)
Bedankt Tim en zijn kookkunsten en de drang om mij te voeden en wéér te voeden en ja nog maar eens:D MMMMMMMMMMMMJAMMMMMMMMMM
Agh je leeft maar 1 keer, waarom niet met n dikke pens, meer Romina om van te houden toch?

Blablabla.

Afscheid was intens en mijn god ben overladen met cadeaus en lieve woorden en ik heb nu een tweede plek waar ik altijd welkom ben in NZ.
Wat zijn mensen toch lief.
Ok mis het surfen nu al, heb ik al verteld dat ik met Tim op 1 keer na alleen maar geboogieboard heb?
Vast wel, vond t eng om eraan te beginnen (met je kop als eerste naar benee, 5 cm boven t water, nee ik stond liever rechtop.
MAAR boogieboarden is sneller en je kan er een ander soort golf mee pakken, type golf dat omknalt.

Ok blablabla.

Vast 100000000000000000000 dingen vergeten, maar that's meeee.
TOT SNELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL SMAK

Voor foto's zie facebook, Alice heeft van alles geupload of mijn uitgebreide presentatie in NL, ik verwacht iedereen in gala....
Waarom ik nu geen datum zeg?
Omdat ik natuurlijk geen presentatie ga geven, maar je schrok wel even hè?

  • 23 Juni 2013 - 07:31

    Pa:

    Zoo zo hoi pien,
    Ge heeft een stevig taalgebruik overgehouden aan het kiwi farming avontuur.
    En ook een stevig boeren figuur opgedaan tjonge, dus al dat sporten heeft wel z'n vruchten afgeworpen.
    Nou tot vanaaf een behouden vlucht en happy landing. Cu dikke pakkerd op je smakkerd xxxxx

  • 23 Juni 2013 - 09:51

    Cookie:

    Ik heb me kapot gelachen tijdens het lezen van je relaas, wat ben je toch heerlijk!! Inmiddels zit je alweer in je laatste vlucht met al je bijzondere herinneringen en verhalen. Breng ze maar veilig over, lief! Er zijn hier een boel mensen die aaaallles willen horen! Love you grote tijd!!

  • 23 Juni 2013 - 11:39

    Tina:

    Heee muts,
    Lekker verveelt daar?
    Nou ik kon niet slapen van zenuwen hoor.
    Oo jawel paar wijn en een pitten maar.
    We zien je zo. Tot snel
    Dikke kus.
    Xxx

  • 23 Juni 2013 - 11:58

    Pupilieee:

    Jij bent echt mn lievelings schrijfster!!! Kan nie WACHTEN om jouw handtekening te krijgen!! XXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Romina gaat buitenspelen

Leuk!

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Seoul opnieuw

16 Juni 2013

Bush Bush

25 April 2013

Hoop zeediertjes

15 April 2013

Uhm zuider eiland...?

28 Maart 2013

Haleluja Eats Cape
Romina

Actief sinds 20 Feb. 2013
Verslag gelezen: 609
Totaal aantal bezoekers 44320

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 08 April 2014

Haai golven van Marokko!

24 Februari 2013 - 23 Juni 2013

Romina gaat buitenspelen

Landen bezocht: