Haleluja Eats Cape - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu Haleluja Eats Cape - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu

Haleluja Eats Cape

Blijf op de hoogte en volg Romina

28 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Raglan

Whoehoe hallo lieve mensen!

Oi ik weet niet waar ik moet beginnen...
Wat een hoop gedaan, als je jaloers bent aangelegd, kun je beter niet verder lezen.
Na Raglan heb ik in een Marea geslapen (Maori meeting house).
Ontzettend gaaf, ik heb de Poi geleerd en de mannen de Haka.
Heerlijk eten en super lieve mensen.
Was een spirituele gebeurtenis waarbij je heel erg stilstaat bij je voorouders.
Ik ben naar geothermal blabla geisers enzo geweest (verdorrie weet n hoop NL woorden niet, ben erg moe).
Ik heb afgelopen avond vreselijk gefeest en heb van alles beklommen tractors, trucks, huizen uh jaaa.
Het voelde even als thuis, want we gingen naar een industriel gebied waar ze aan het jammen waren.
Lekker underground muziek luisteren en rondhangen met allemaal superlieve toffe mensen.
Ik had 2 liter zelfgebrouwen bier, jammie en fles wijn.
Ow ja en ik heb de blues gezongen tijdens t jammen en het was nog goed ook hahahaha.
Vanmiddag van een enorme pier afgesprongen en net terug van bone carving bij een Maori familie.
Zo cool het is een varen en de grote staat voor moeders, die ernaast is paps.
En dan de sprouts (aftakingen?) die ervan af komen zijn Valentina, Tamara, ik Soraya en Sor heeft ook weer een sprout: Perry!
O dit verhaal is volgens mij zo slecht geschreven, sorry daarvoor, maar ben echt kapot.
Zo weer een geweldig maal verorberen:)
OW ja vanmorgen heb ik stingrays gevoerd in de zee!!!
En alsof dat nog niet genoeg was ook nog naar een zeeleeuw gelopen die op t strand lag.
Jeetje mina de East Cape is echt bizar!
En heb een ontzettend leuke groep om me heen die mijn veels te drukke gedoe waardeert.
Ok ik zou veel uitgebreider moeten schrijven, maar kan niet meer.
De hostels waar we slapen zijn ook bizar cool en jaaaa foto's zien jullie als ik terug ben, nu alleen wat highlights.

Ik mis jullie, maar heb het gelukkig ook echt ontzettend naar me zin.
Ik blijf erbij dat ik hier niet ga wonen én schorpioenstand is nog steeds 0.

Love you, dikke pakkerd op je smakkerd xxxxxxxxxx

Ow crap ja ik heb ook gecaved. Geabseild in n grot langs watervallen en door kleine gangetjes, weer omhoog langs de wanden geklommen enz, was gruwelijk!!!!!!!!!!!!!

  • 28 Maart 2013 - 09:19

    Pa:

    Hoi Pien,

    Maori's, spirutuele gebeurtenis,tractors trucks en huizen beklommen? blues zingen?? en van een pier afspringen???. Dit schreeuwt om foto's, dus uploaden die handel.
    Amufeest je xxx

  • 28 Maart 2013 - 11:16

    Patries:

    Ooww heerlijk joh om dit allemaal te lezen. NZ blijft bij mij toch DE topper! Heb jarenlang geroepn daar te gaan wonen.
    Wanneer ga je richting zuider island ?? Is ook zoooooo prachtig daar
    Geniet!! en een fijne reis verders

    Kus Patries

  • 28 Maart 2013 - 11:55

    Nafmie:

    Het lekkerding,

    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt!! Geniet ervan want de tijd gaat ontzettend snel. Als je terug bent wil ik de foto's zien!!

    Gr. Naf

  • 28 Maart 2013 - 13:01

    Jaloerse Zus:

    Ok je had gewaarschuwd... maar ja je kent me ik wil ALLES weten!
    En jahoor... jaloers...

    Damned meid wat heb je het goed... zeg ik typend op werk met een cracker in mn mond :(
    IK WIL OOK!!!!

    Maar goed hier gebeurd ook echt van alles spannends natuurlijk.

    Gister ben ik geinfiltreerd in de spijkenisser yogatribe, heb daar meegedaan met het ontspanningsritueel.

    daarna heb ik een rund gefileerd en daar heb ik nu een hutspotje op een zelfgemaakt fikkie van gebrouwen.

    Morgen ga ik naar een autenthiek tattoeerder om daar op de welbekende rotterdamse stijl getattoeerd te worden zodat ik meer aanzien krijg van de mensen om me heen.

    En zondag gaan we zelf op speurtocht naar ons eten in het westelijk handelskwartier.

    Dus hier is het ook echt retespannend...

    Maar met jou zou het wel net nog wat spannender zijn hoor...
    skatje ik mis je en beter kom je snel terug.

    dikke knuffel en kusjes van ons
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 28 Maart 2013 - 15:40

    Oma Zoethout:

    h hea romina fijn dat je het zo naar je zin hebt en leuke fotos liefs en groetje

  • 29 Maart 2013 - 16:48

    Marian:

    jeetje Romina Maori's JA lekker eten Ja lekker drinken Ja maar om het spiritueel beleven van jouw zo te horen zeggen geweldig.
    ik vind dit echt een eer dat je zoiets mag mee maken zeg onthoud er veel van en vertel er thuis nog meer over ik ben er echt benieuwd naar . en als ik al niet een beetje jaloers was dan ben ik het nu helemaal zeg dat is toch voor ieder mens die wat verder dan huisje boompje beestje denkt een hele belevenis en een droom om zoiets een keer te beleven.
    en al heb je af en toe een beetje heimwee naar die gekke zussen van je of naar je vriendje of vriendinnetjes ha ha of naar de hond en misschien naar je pa en ma ik weet zeker dat je er geen spijt van hebt dat je deze trip bent gaan doe
    dit is iets wat ze nooit meer van je af kunnen nemen. en waar je later als je achter de plantjes in je stoel met je rollator naast je zit en tegen de andere ouwe besjes zit te beppen dit toch maar mooi kan vertellen..
    ik ben benieuwd hoe je daar je verjaardag viert . nou heb je daar over het algemeen niet veel mee .maar misschien is het daar toch even anders dan hier en verzin je wel iets geks

    tip er staat een hip haas in je kamer te wachten want het is bijna Pasen eeeeeeen wat wil Romina dan altijd eeeeeen hip haas
    oma komt het paas weekeind even naar haar huis dus ik ga morgen en 2de paasdag naar haar toe even kijken of we er wat eten in krijgen
    nou meid veeeeeel plezier weer en veel mooie belevenissen
    xxxxx ma

  • 29 Maart 2013 - 18:08

    Cookie:

    Yoooooo Minaatje!!!
    Aaaiii noooo, ben net als zus-lief verder gaan lezen ondanks je waarschuwingen, en ook hier heeft de jaloezie HARD toegeslagen. Wat maak jij een hoop mee! Maar vind het zo fijn dat je het met ons zielige achterblijvertjes blijft delen. Kijk echt naar je zonnige verhalen uit! Want zon, lief Minaatjes, kunnen wij hier wel gebruiken. Heb net in de sneeuw een moestuintje aangelegd, het is te triest voor woorden, haha. Pasen blijkt nog kouder te worden dan dat kerst was?!?! Halloooowhoooo, ken toch nie?!?! Nou ja, gelukkig weet jij de stemming elke week weer op te peppen met je schitterende, avontuurlijke verhalen. Ik hoop dat Jamie-Lynn ook geinspireerd wordt, en ook over een jaartje of tien vertrekt. We gingen gisteren kleding kopen, en toen kocht zijn naar eigen zeggen echt Romina broeken. Lekker gekkies dus....
    Vanavond naar Smoke z'n verjaardag (dat mis je dan wel weer), heb er zin in! En dan maandag naar Brielle natuurlijk, looik looik looik! Nou, toedeledokie! Dikke kus van de Wolsiessss X

  • 07 April 2013 - 23:36

    Suus :

    Lieve Mien ,

    Tot in mijn diepe schaamte heb ik maar 1 Keer gereageerd Op je geweldige verhalen .
    Wel heb ik ze allemaal met heel veel plezier en liefde gelezen !

    Ik vind het super om je verhalen te lezen....ik hoor het je vertellen als ik Het lees en dan in combi met de foto heb ik toch het idee dat ik bij je ben.
    Je doet het echt geweldig ....en wat fijn om te horen dat alles verloopt zoals je van te voren uit gedacht had.
    Wat ben je toch een stoer,gaaf,lief en geweldig wijffie!

    Ik blijf je volgen en zal vaker reageren ;)

    Love you

    Kroelkus en ook van Nick

  • 09 April 2013 - 15:59

    The Queen:

    FANTASTISCH!! Echt magisch klinkt t allemaal!! Ben zo blij voor jou! Het is echt jouw ding hé?? (en van die schorpioenen geloof ik niks van! Jij wil t alleen maar niet toe geven!! XD)
    Love you!!! Veel meer plezier lieverd!!

    XXX
    Me & the papa beer

  • 08 Mei 2013 - 12:30

    The Queen Of C:

    Je zal een maand moeten slapen als je terug bent!!! Wil je IEDEREEN de groetje van mij doen???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Raglan

Romina gaat buitenspelen

Leuk!

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Seoul opnieuw

16 Juni 2013

Bush Bush

25 April 2013

Hoop zeediertjes

15 April 2013

Uhm zuider eiland...?

28 Maart 2013

Haleluja Eats Cape
Romina

Actief sinds 20 Feb. 2013
Verslag gelezen: 873
Totaal aantal bezoekers 44326

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 08 April 2014

Haai golven van Marokko!

24 Februari 2013 - 23 Juni 2013

Romina gaat buitenspelen

Landen bezocht: