Bye Kaeo, hello rest of NZ - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu Bye Kaeo, hello rest of NZ - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu

Bye Kaeo, hello rest of NZ

Blijf op de hoogte en volg Romina

12 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Paihia

Hallo lieverds,

Jeetje wat een liefde zeg, al die reacties!
En krijg hier ook superveel liefde, pff zo word ik helemaaaal een verdraaide hippie...
Ben blij dat ik geen bomen knuffel en wil dit graag zo houden.
Al was ik gister wel sentimenteel, ja Romina moest janken omdat ze haar paardje achterliet en zich al zo thuis voelde op die farm.
Hij was zo lief, we zijn door de rivier gereden, prachtige rit in de achtertuin van Simone, wat een vrouw.
En die lieve Chico doet alles voor de eerste keer zonder een kik te geven.
Die paadjes hier in de bossen zijn bizar smal en steil, ze weten echt waar ze hun voeten moeten zetten.
Ik geef me eraan over en duik onder de takken door, die Chico kan dit beter dan ik, dat is zeker!
Herran zou al 5 keer doodgegaan zijn hier, verdorrie die kan nog geen 5 m lopen terwijl het vlak is zonder te struikelen:D
Mis kleine Herran nu wel extra, ow lekker kuffelpaard van me.
Kreeg al meteen een sponsorship aangeboden van Simone (onderdak en gegarandeerd werk), zodat ik hier kon blijven wonen.
We waren een super team (Anthony helaas wat minder haha luiwammes bye bye), als ik tijd over heb aan t einde van me reis ga ik terug.
Maar rustig, hier blijven doe ik niet.
Hoe leuk ik t hier ook vind, NL is mijn thuis!
Ben erachter gekomen dat dit reizen super is en zooo makkelijk gaat, maar zoals ik al dacht: NL is my home.
Ik zou nooit zonder jullie en mijn diertjes kunnen, als jullie allemaal hierheen (of welke plek dan ook) zouden emigreren, wordt t een ander verhaal:D
Ik word al verdraaide handig in dingen regelen, of soms juist nix regelen en last minute shizzle voor elkaar krijgen:D
Voelt goed en schaam me ook eindelijk niet meer voor die enorme rugzakken sandwich die ik ben als ik rondloop whahaha.
Ik ga nu een hike doen van 4 uurtjes naar een waterval, ben benieuwd en beter verdwaal ik niet.
Heb zin om ef wat alleen te doen...
Morgen dagtrip naar Cape Reinga en sandboarden, overmorgen misschien met dolfijnen zwemmen.
Zaterdag hoop ik in Raglan te kunnen WWOOFen in n lodge waar ze ook surfen.
Beetje schoonmaken en zo in ruil voor onderdak, eten en GOLVEN!
Heb nog een tussenstop in Hahei, geen idee wat ik daar ga doen, niet in verdiept.

Go with the flow!
Dikke knuffels en kusjes

  • 12 Maart 2013 - 00:54

    Pa:

    Hoi Pien
    Ben je nog wezen vissen, varen of beide afgelopen zondag.
    Tja, ik moest even denken wat ik tegen je gezegd had voor jouw vertrek naar NZ.
    Volgens mij blijft het uiteindelijk toch een keuze maken wat je verder gaat doen. Nu is het
    nog helder, als je een maand of wat verder bent kom je toch op een kruispunt.
    We gaan het beleven, you follow rivers, later, doei xxx

  • 12 Maart 2013 - 12:48

    Marian:

    hoi Romina
    wat een mooie foto's zeg ben nu echt jaloers hoor dat zijn toch dingen die zie je hier niet
    en dan dat mooie weer jezus hier vallen de oren van je kop af van de kou het vriest weer en de wind is ook echt niet te harden hoor een goeie tijd om weg te zijn
    we zijn hier start klaar voor de verhuizing dus dat schiet ook lekker op ben blij als alles achter de rug is dan kunnen we even uitrusten.
    met oma gaat het ook wat beter ze is naar de revalidatie over gebracht en dat zal een week of 6 kunnen duren en dan kan ze weer mee hard lopen ha ha
    ze zit nu in het gulden huis in den haag
    nou hopen dat het allemaal snel gaat voor haar want ze begint al wat ongeduldig te worden maar het heeft even tijd nodig ze is ook geen 20 meer zullen we maar zeggen
    maar de pit zit er nog in al is ze nog wel erg moe maar dat zal ook wel minder worden nu ze de med zijn gaan minderen want ze was af en toe een beetje wouws hoor.
    met Isis gaat het ook goed al dacht ze van de week dat ze je buiten zag lopen en ze wilde naar je toe maar helaas voor haar je was het niet dus een teken dat ze je ook wel mist hoor
    ach straks weer lekker kroelen met haar ze was zo de weg kwijt dat ze mee naar boven ging om te douchen en zel onder de douche ging staan ha ha moet niet gekker worden met haar
    nou meisje ik ga zo even een rondje fysio doen en gelijk met de hond lopen dan kan ze daar even wachten en daarna weer lekker terug lopen en heeft ze lekker haar rondje gehad
    hou je goed geniet en pas op je zelf
    dikke knuffel van Isis en ma xxx

  • 14 Maart 2013 - 13:39

    Valentina_konst@hotmail.com:

    Hi Minaaaaaa,

    Beetje late reactie maar we hebbedn olok geappt.
    dit doen,dat doen pfff echt te tof zeg.

    nog met dolfijnen gezwommen??
    en de foto's zijn ok d oor de collega's bekeken ;)

    Je begint wel steeds meer als een hippie te klinken hoor ;)
    Hie4r gaat alles door eerst vette zon nu sneeuwstorm en dat allen op een ochtend?! van mij mag het zomer worden. ben er klaar mee haha
    dit weekend lekker weggeweest met romy en bart en cinta.
    flink in de sneeuw en het bos gelopen... nou ja langs het bos... we konden de ingang niet echt vinden!! haha

    ik ga weer verder werken :D

    dikke kus!! van ons xxxxxxx

  • 17 Maart 2013 - 15:42

    Tamara:

    God damn hippie!
    Maar begrijp wel dat je snel aan plekken, mensen en dieren hecht.
    Op reis gaat dat gewoon allemaal veel sneller. Je hebt trouwens ook veel korter last van dat soort 'emoties', want morgen ben je weer ergens anders waar je ook weer leuke mensen leert kennen en mooie dingen mee maakt, dus je vergeet het snel. Ik ben trouwens tijdens reizen ook naar 'oude plekken' terug gegaan. Maar weet wel dat het dan toch anders kan zijn en soms dus minder leuk...
    Weet tante EOS trouwens van je blog? Want die vind het vaak ook wel leuk om dit soort dingen te volgen ;)

    Keep up the good spirit and have fun! Xxx

  • 17 Maart 2013 - 15:47

    Tamara:

    Kut autocorretie, ik bedoelde tante els en niet tante EOS...
    En ook die kleine klopte letters en telefoon, techniek staat zeker niet voor alles....
    Je niet handige met telefoon zus...

  • 17 Maart 2013 - 17:10

    Sor:

    he mina ik heb je verhaal weer gelezen wel leuk dat het allemaal zo ze gangetje gaat en gedag zeggen tegen (dingen) die je leuk of lief vind is altijd moeilijk maar er staat nog de rest van je reis op je te wachten en er zullen nog wel leuke dingen op je pad komen veel plezier en geniet er van xxxx van ons

  • 08 Mei 2013 - 09:23

    Pup ChaOs:

    HIIIIIIIIIPIIIIIE!!!! X-P
    Je wil een boom huggen... DOEHETDAAAAN! Maar doe t snel zodra wij niet kijken..gatver.
    Get it out of your system... XD
    Maar effeies serieus, je bent natuurlijk verliefd op alles om je heen,, maar dit is maar t begin!
    Er is een hele wereld die nog op je wacht!!
    GO PIPI! GO PIPI! GO PIPI!!!
    *het is "PipPi" Puppi!! Net als "PupPi", gekke Puppi!* XD
    FACEPALM!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Paihia

Romina gaat buitenspelen

Leuk!

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Seoul opnieuw

16 Juni 2013

Bush Bush

25 April 2013

Hoop zeediertjes

15 April 2013

Uhm zuider eiland...?

28 Maart 2013

Haleluja Eats Cape
Romina

Actief sinds 20 Feb. 2013
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 44327

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 08 April 2014

Haai golven van Marokko!

24 Februari 2013 - 23 Juni 2013

Romina gaat buitenspelen

Landen bezocht: