Bush Bush - Reisverslag uit Port Waikato, Nieuw Zeeland van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu Bush Bush - Reisverslag uit Port Waikato, Nieuw Zeeland van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu

Bush Bush

Door: ???

Blijf op de hoogte en volg Romina

16 Juni 2013 | Nieuw Zeeland, Port Waikato

Whahoewwww hallihallo allemaal!

JA dat is even geleden...
Ik heb mijn tijd gespendeerd in de middle of nowhere waar dus geen enkel signaal te verkrijgen was.
En het was supertof.
Zoals ik vroeger altijd hutjes bouwde en naar voedsel zocht en op vuur kookte (ja ik heb stiekem fikkie gestookt om vervolgens rauwe aardappelen te eten) zo heb ik dat nu in het echie gedaan.
Niets geen electriciteit en water, oftewel koken op vuur, wassen in de rivier en als ik mazzel had eens in de zoveel tijd met warm water en zien door middel van zaklampen.
Maar jeetje wat werd het koud op het end omdat we geen vuur binnen in de hut hadden, dus nu op de behaaglijke boerderij vertoeven om wat in de groentetuin te rommelen en te helpen met alles schoonhouden.
Ok dus wat heb ik gedaan in de bush?
Een paar higlights:
Groentetuin opgezet, kippenhok gemaakt, geschuurd, geverfd, een enorm gevecht tegen modder en water en vieze stinkende gozers gehouden (jeetje wat zijn vrouwwezens toch goed in alles schoonmaken en HOUDEN! en nee dat was geen frustratie), vis en kip gerookt, cake gebakken op vuur, hutspot gemaakt, kippen opgevoed, possums gevangen en geplukt (sorry mensen maar deze zijn hier echt een plaag en helaas door stomme mensen uitgezet en ze killen nu alle NZ bomen en dus ook alles NZ vogeltjes...), fuck en vast meer.
Andere dingen die ik niet in de bush heb gedaan:
Surfen, vooral boogieboarden, in de Port en gister op n geheim strand!
Fuck dat was tof:)
De heren geholpen met vissen, maar jeetje wat vind ik dat saai op de NZ manier, ja op t Brielse meer was leuker.
Uhm kajakken in het moeras op weg naar de rivier was ook kickuh.
Naar een farmersparty geweest in Auckland en weet ik t...
O en mijn lieve Alice heeft me een tijd terug verlaten, jeetje wat was dat verdrietig:(
MAAR ze komt naar NL, waarschijnlijk dit jaar al!!!
Ik drinkl op het moment een gin en denk terug aan onze te coole tijd wat een topwijf!
Maar ook zo veel zin om nu weer door mijn vriendjes en vriendinnetjes omringt te zijn en ja dan bedoel ik ook familie en collega's en iedereen die ik ken en lief vind en dat is dus iedereen:D
Uh ok ik gaf zojuist een beetje over in mijn mond, anywho.
Jeetje nog geen week en dan zit ik in t freakin vliegtuig terug.
Ben ietwat nerveuzig voor mijn 19 uur durende tussenstop op Seoul.
Ok blabla ik ga versgevangen vis eten, o ja en Tim heeft speciaal voor mij een Flounder (platvis) gevangen mmmjammie!

Love you kusjes en kroelen,
Mien-Pien

  • 16 Juni 2013 - 09:52

    Tineke:

    Super gaaf. Volgens mij heb je het onwijs tof daar!!!
    Geniet van je laatste week!!! En kom dan snel weer werken!! Ik heb een mentorschap voor je!!!
    hahhaha, zie ie snel weer en alvast een veilige vlucht gewenst!!!
    Xxx

  • 16 Juni 2013 - 13:27

    Ma:

    He Mientje

    Dat klinkt weer goed hoor kijken of je de bedrijvigheid hier ook zo vol kan houden ha ha
    Dat sporten zal wel lukken maar dat je nu ook zo goed in schoonmaken ben moet ik even onthouden hoor
    Ja meid nu zitten die 4 maanden er al weer bijna op de tijd gaat echt heel snel
    Was lekker rustig ha ha ha nee hoor gezellig dat je weer thuis komt
    Het lijkt wel of Isis het aanvoelt ze is al een paar x boven geweest van de week om te kijken of je er al bent en ze is super alert
    Nou meid geniet nog even en we kijken uit naar jouw en je verhalen
    Xxxxxma

  • 16 Juni 2013 - 15:43

    Pa:

    Hoi Pien,

    Bush vrouwtje, gaaf hè in de natuur rond darren en van het land leven en genieten.
    Dan gaat ze ook nog jagen, tja de appel valt... Het zijn natuurlijk super belevenissen met heeeel veel afwisseling en doe dingen, ja dan wordt het weldra gewoon saai voor je als je weer terug bent. Eén troost in de Bernisse kun je in ieder geval kajakken en vissen. Voor je jacht instinkt heb ik inmiddels wel een ander stekkie in gedachten. Maar ja hier is je thuisland en je werk dat op je wacht, helaas blijft het geen feest.
    Wel iets heel moois om op terug te kijken en wie weet, zeg nooit, nooit, we gaan je zien hoor wij tellen toch stiekem ook af.

    Hele dikke kus X

  • 16 Juni 2013 - 22:24

    Pupje:

    RO-RO!! Ja, dat dachten we wel dat je jezelf in "nomans land" zou zn en daarom radiostilte hield. Je zou verscheurd worden door t voel dat je blij bent om weer thuis te komen en dat van dat t zeker SUPER SNEL (voor jouw gevoel) voorbij ging! We zijn absurd trots op je!
    Je bent onze Super Heldin! Je zal ons straks kunnen redden van alle gevaar!
    We zullen zo BLIJ zn om met jou eindelijk weer s kunnen kroelen!!
    Ik hoop dat je een beetje nog zal stinken van the bush!!!
    XXXXXX
    LOVE YOU!!!

  • 19 Juni 2013 - 12:49

    Val:

    mientje!!!

    eindelijk kom je bijna thuis ik mis je echt vet veel!!!
    nog 4 nachtje slapen!! woot woot

    gelukkig ben je weer onder de mensen een beetje want dat geen contact vond ik maar niks.

    Nou ik hou het kort over paar dagen lul ik weer de oren van je kop met het welkomscommite!

    tot snel en een dikke knuffle XXXXXXX

Tags:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Port Waikato

Romina gaat buitenspelen

Leuk!

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Seoul opnieuw

16 Juni 2013

Bush Bush

25 April 2013

Hoop zeediertjes

15 April 2013

Uhm zuider eiland...?

28 Maart 2013

Haleluja Eats Cape
Romina

Actief sinds 20 Feb. 2013
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 44309

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 08 April 2014

Haai golven van Marokko!

24 Februari 2013 - 23 Juni 2013

Romina gaat buitenspelen

Landen bezocht: