Bijnaaaa weg! - Reisverslag uit Heenvliet, Nederland van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu Bijnaaaa weg! - Reisverslag uit Heenvliet, Nederland van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu

Bijnaaaa weg!

Door: I wonder who?

Blijf op de hoogte en volg Romina

02 Januari 2014 | Nederland, Heenvliet

Yo yo hallo lieve mensen!

Ja het is zo ver... Na mijn lekker impulsieve 'ik ben net terug uit Nieuw-Zeeland en wil weer weg' actie, ga ik dus over een weekje naar Marokko. Beter haal ik mijn diploma tot surfintructeur! Waarschijnlijk wist de helft van jullie niet eens dat ik weer weg ging haha oeps en bij deze;)
Ik ben zo nerveus als wat, een ongeplande reis naar de andere kant van de wereld ging me makkelijker af... Ik regel dus écht nooit meer wat van te voren!
Anywho ook nu kom ik weer gewoon terug en wat zijn 3 maanden nou? Heb wel zin om even vol gas lichamelijk uitgeput te worden! 5 dagen in de week, 2 keer per dag surfen. Lekker wat yoga om bij te komen en Franse les om mijn brein te voeren:)

Ahw ik ga jullie missen... Ik háát afscheid nemen:( MAAAARRRR ik kom terug!!! En nee t lijkt alleen maar alsof ik op een achtbaan van emoties zit, vergeet niet: Romina heeft geen gevoel!

Dikke knuf (als je me ziet voor ik weg ben, kun je hem in t echie krijgen)
Rominaaaaaaaaaaaaaaaa

• 02 Januari 2014 - 19:37

Laressa:

Veel plezier!

• 02 Januari 2014 - 19:55

Romy:

Goeie reis en veel plezier, chickie! Ook namens Bart. Xxx

• 02 Januari 2014 - 20:02

Claudia:

Veel plezier. GENIET van j fijne avontuur x

• 02 Januari 2014 - 20:50

Vallie:

Aaaaww vind het helemaal niet leuk dat je weer weg gaat :'( dus hopelijk gaat ook nu de tijd snel.
    En ben je weer snel terug! !! Xxxxx

• 03 Januari 2014 - 01:24

Claudia Koster:

Heel veel plezier. Ik ga op 13 januari ook een avontuur aan. Wordt dan geopereerd aan een maagverkleining enstart dan mijn nieuwe ik, hihi.

• 03 Januari 2014 - 11:09

Esmeralda:

Geniet ervan, maar weet zeker dat dat weer goed gaat komen!!!
    xxxx

• 04 Januari 2014 - 14:21

Marian Ma:

ja ja het wordt weer een avontuur
    maar je hebt gelijk nu kan het nog
    als je oud en versleten ben dan gaat het niet meer en die tijd komt sneller dan je denkt ha ha
    geniet er van maar pas ook goed op we gaan je missen en zeker isis met iedere dag zn rondje hard lopen van een uur zal je missen
    en wie weet wat er dan weer voor avontuur aan komt

xxxx ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romina