I give up! - Reisverslag uit Taghazout, Marokko van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu I give up! - Reisverslag uit Taghazout, Marokko van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu

I give up!

Blijf op de hoogte en volg Romina

10 Februari 2014 | Marokko, Taghazout

Hallo lieve mensen,

Niet schtrikken maar na 3 infuzen, hordes antibiotica en 4 keer in n maand tijd ALLES er uit gekotst en gescheten te hebben, geef ik het op. Zelfs tussen het ziek zijn door ben ik namenlijk niet echt beter geweest en ik ben de hoop verloren. Ik ben een maand aan de schijt!
Vanmorgen Transavia gebeld (zelfs fucking online boeken lukte niet aangezien alles misgaat) en morgen (dinsdag de 11e) om 16.45 zet ik voet op NL bodem.
Ja ik baal, ja ik ben verdrietig, maar ook opgelucht want ik wil mijn dokter die me beter gaat maken om vervolgens NOOIT meer zo veel tijd op de plee door te hoeven brengen. Ik ben nu zoooo bang om weer ziek te worden terwijl ik nog niet eens beter ben...
Mijn westerse gestel kan deze grappen niet aan. Marokko u heeft gewonnen!

Kussies en tot snel dan maar hè



Hello dear peeps,

Don't be scared but after 3 IV's, a shitload of antibiotics en puking and pooing EVERYTHING out for 4 times in one month, I give up. Even in between being sick I wasn't all that and I lost all hope. I've been having the shits for a month!
I arranged my flight this morning and I'll set foot on Dutch land tomorrow at 16.45 pm.
Yes I'm bummed out, yes I'm sad, but also relieved because I want my doctor, who's gonna make me better, so NEVER ever have to spend this much time on a loo again. I'm now soooo scared of being ill again and I'm not even better yet...
My Western physique can't handle these jokes. Morocco you have won!

Loads of kissesss

  • 10 Februari 2014 - 18:11

    Vallie:

    Hi zusje, nog even volhouden morgen ben je er weer. Ik sta op je te wachten. Dikke kus je grote zus

  • 10 Februari 2014 - 19:01

    Wessel Slag:

    hoi Romina

    Wat klote zeg om dit te lezen, succes met je terug reis en hopen dat je snel weer beter bent en vrolijk rond springt ;-)

    XXX

  • 10 Februari 2014 - 19:48

    Steven Salinas:

    Romina! That's such a bummer to hear. You should've come to the states instead!! Anyway, looking forward to catching up with u. Hope u get to feeling better.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romina

Actief sinds 20 Feb. 2013
Verslag gelezen: 3324
Totaal aantal bezoekers 44292

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 08 April 2014

Haai golven van Marokko!

24 Februari 2013 - 23 Juni 2013

Romina gaat buitenspelen

Landen bezocht: