Weeverfish must die + update - Reisverslag uit Taghazout, Marokko van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu Weeverfish must die + update - Reisverslag uit Taghazout, Marokko van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu

Weeverfish must die + update

Blijf op de hoogte en volg Romina

27 Januari 2014 | Marokko, Taghazout

Daaaaar ben ik weeeeeer, hallo uberschattige cavia's!

Het bloggen gaat me steeds moeilijker af, ik hoop dat ik het een beetje vol blijf houden.
Maarrr wat ik heb uitgespookt deze week... Even denken: surfen surfen surfen (wat steeds beter gaat, maar nog héél veel beter moet). Blijkt dat ik super goed ben in weer en surf voorspellen hahaha en ook in t water weet ik de juiste golfjes te vinden.
Verder yoga, wat steeds moeilijker wordt omdat mijn rug naar de klote aan t gaan is van al dat peddelen en je rug krommen bij t surfen, herinnert me eraan dat ik scolliose heb hahaha. Verder netjes aan het hardlopen en me het schompus aan het vreten, maar het vliegt er weer af.
Ik was mijn zelfgecreeerde liedje hieha hondenlul je bent een giga hieha hondenlul hier lekker aan t zingen. Wat schijnbaar een hit is, want alle Marokkanen zingen vrolijk mee totdat ze de betekenis horen hahahaha. Dan is t: 'Noooo why you do that for?!' XD.
OOO ja, mijn voet is nog steeds dik en pijnlijk, ongelofeloos... Ik ga die hele Weeverfish populatie uitroeien! Verder in het water wel grote lol, ik probeer iedereen een beetje uit zijn concentratie te halen met schreeuwen, dansen, zingen en meer blablabla, waarschijnlijk omdat ik zelf ook nogal moeite heb met focussen op de golven en waar ik heenga.

Made with love by Rominaaa
KUSSSSSSSS


I'm bahack, hello ubercute guinea-pigs!

Bloggin is starting to be a bit of a hassle, I'm hoping I can hang in there and continue.
However, what I've been up to this week, let's think. Surfing, surfing, surfing and I'm starting to progress, but gotta step it up still. I am quite good at predicting the weather and surf hahaha and I know where to find the right waves in the water.
Also did some more yoga, what is getting harder. My back is starting to get fucked up from all the peddling and arching, I now remember I have scollioses again... I'm also keeping up the good work by running and I can just eat a shit load, but it melts off.
I kept on singing my home made song: Heeha dogs cock, you are a gigantic heeha dogs cock (in Dutch). It is a hit now, all the Moroccans are singing along to it, until I explain what it means hahahahaha. They all respond by: 'Noooo why you do that for?'XD.
Aahh yeah my foot i still swolen and painfull, unbeweevable... I'm gonna extinct the Weeverfish! Apart from that it's big fun in the water, I'm trying to destract everyone in the water by shouting, dancing, singing and so on. Probably because I'm really struggling with focussing on the waves and where I need to go...

Made with love by Romina
KISSSSSSSSSSS

  • 27 Januari 2014 - 22:11

    Vallieeen Hit Word ;):

    hi mina,

    haha zou leuk zijn als het daar

  • 27 Januari 2014 - 22:16

    Vallie Deel 2:

    een hit word wou ik zeggen... weet niet hoe ik dit moet aanpassen maar met mn werk laptop op mn schoot
    ga ik natuurlijk met mn duim langs de muis en ineens was het al gepost.

    Was leuk je ff te spreken net :)

    hopelijk snel weer schatje dikke kus xxxx

  • 08 Februari 2014 - 22:16

    Suus:

    Hey lieve Pien,

    Wat heerlijk om je berichten te lezen.
    Sorry dat ik nu pas tijd maak om te reageren *schaam*
    Zo te zien ben je lekker je gekke zelf en doe je je ding!
    Ik zeg "ga zo doooor".
    Laat die golven maar even weten wie Miena is...jahoeee

    lekker genieten en zorg dat je af en toe bij de les kan blijven ;)

    Dikke kroelkuss van Soesy

  • 08 Februari 2014 - 22:21

    Suus:

    Oh ja........

    Doe voorzichtig met je voetje, sterkte ermee.

    kusje erop :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romina

Actief sinds 20 Feb. 2013
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 44293

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 08 April 2014

Haai golven van Marokko!

24 Februari 2013 - 23 Juni 2013

Romina gaat buitenspelen

Landen bezocht: