Moroccan belly - Reisverslag uit Taghazout, Marokko van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu Moroccan belly - Reisverslag uit Taghazout, Marokko van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu

Moroccan belly

Blijf op de hoogte en volg Romina

14 Januari 2014 | Marokko, Taghazout

Howdy cowboys!

Hmmm gister een heerlijke dag volgemaakt met kotsen en andere dingen op de wc, Moroccan belly is de shit! Vandaag dacht ik er weer tegenaan te kunnen, maar na elke stap die ik zet lijkt het alsof ik er een marathon op heb zitten. Dus maar weer wat slapen, voorzichtig wat eten en theorie doornemen.
Eersgisteren was me t avontuurtje wel. We zijn aangehouden voor te hard rijden, Paul (surfinstructeur) had zijn rijbewijs niet bij hem oftewel driedubbele boete. Máárrr daar kwam Achmed even een blabla en we konden boetevrij verder. Nog geen 5 minuten later, remmen en wat zie ik daar achter mij op de ruit? 2 jongetjes, ja dat lees je goed. 2 gastjes die dus even niet remden en bij ons op de achterkant van de auto knalden. Altijd lachen hier in Marokko, gelukkig wilden zij geld van ons omdat zij fout zaten. Maar toen kwam Ali eraan en probleem opgelost.
Maar goed, morgen start de cursus echt en dan hoop ik mij dus ook weer topfit te voelen! Vandaag zijn er ook weer 3 anderen die de opleiding doen aangekomen, nu alleen nog wachten op Isaac. Het is een leuke diverse groep, alhoewel divers... Bestaande uit Engelsen en Nederlanders jongste is 18 en oudste 28, 3 chicks en 6 gasten.

Bedankt voor alle lieve berichtjes!
Dikke pakkerd op jullie smakkerd hmmmmmmmmmmmm smmmmmak

Howdy cowboys,

So I decided to also do a quick blog in English for all ya non Dutchies!
Wel Morocco is awesome! Weather is nice, though it's pretty chilly in the evenings. So had two days of surfing and then decided to drink some of the lovely seawater here. Result: Moroccan belly! Fun times hell yeah, hugging the toilet every 20 minutes or so. Starting to feel better now and really wanna go surfing, I'm missing out on all the good stuff and I'm not improving on my skills:(
Other things I did here were getting in a car accident, going for this amazing run on a cliff and doing yoga:) The food is really good here as well and no matter where I am, I always have a view of the ocean!!! The people are really nice here, so what else could I ask for? Yeah again it would be really lovely to be able to share this with you guys.

Ok my cuty pies, catch you on the flip side! Big hug and loads of kisses

• 15 Januari 2014 - 09:31

SQUIRREL!:

Ach poepie toch!!! Dat is allemaal VÉÉLS TE SPANNEND!! Je gaat er van lekken!! XD
    Ik hoop dat je in de tussen tijd leeg bent gelopen en je fijn kan leren.
    Ik hoop ook dat iedereen lief voor je is! Anders..... Grrrrrr,,HAP!
    XXXXXXX

• 15 Januari 2014 - 11:20

Vallie:

Hi schattie!

Ik hoop dat je je vandaag beter voelt! en dat je ken gaan surfen, want daar ben je natuurlijk veur gekeumen

Hier zuigt het... hang nog steeds op bed met pien in de rug... maar loop veel en met afwisseling gaat het wel.
    Wat een KAKzooi zeg, heb ik weer... maar goed suck it up en gaan.
    Kan gelukkig wel een beetje vanit thuis werken dus verveling valt mee...

Skypen snel wiepoe! laf joe!! xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley