Ik ben er! - Reisverslag uit Taghazout, Marokko van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Taghazout, Marokko van Romina Ouwerkerk - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Blijf op de hoogte en volg Romina

12 Januari 2014 | Marokko, Taghazout

Hoi hoi hoi!!!

Zoooo relax the max, ben gesettled:) Ik ga een appartement (grote woonkamer, keukentje, douche en 2 slaapkamers) bovenin t hotel delen met 2 andere chicks die beide op een 1 persoonsbed in dezelfde kamer liggen. En ik heb gewoon een eigen kamer met een 2persoonsbed saaaaaa! Het eten is ook al goedgekeurd:) En ben vandaag met Oscar wezen surfen, even wennen weer allemaal. Ben uiteraard al opgevroten door de golven, maaaar heb er ook een paar uit weten te rijden. Ik ben wel bang dat 3 maanden echt vet kort zijn voor mij en mijn niveau om mijn diploma te halen. Maandag begint de cursus pas echt. De mensen hier zijn in ieder geval superaardig en behulpzaam, lekker weertje maar 's avonds wel koud en het is mooiii:)
Ik mis jullie wel hoooorrrr, kan maar niet geloven dat ik hier 3 maanden ga zijn. Ook bizar dat t op dezelfde plek is en dat t vooral om surfen gaat draaien, hopenlijk houd ik mijn focus erbij!
Het uitzicht hier is trouwens bizar, gister sliep ik in een appartementje gewoon direct aan zee! Ik weet het antwoord op mijn slaapproblemen, gewoon t constante geluid van de zee en hoppa ik word niet meer door andere geluiden afgeleid en kan pitten! Al ben ik wel 100 keer wakker geworden, maar wel weer meteen tukken, heerlijk.
Ok hoe het er hier verder uitziet... Bergjes, stoffig, palmboompies, stenen, geasfalteerde weg, ik heb me eerste kamelen gespot en ze zien er verdrietig uit:( Brutale apies op t strand die op me surfplank willen, wat we natuurlijk effe niet gaan doen. Verder zie ik toch vooral veel mannen op straat lekker met mekaar chillen, die bijna altijd wel in zijn voor een praatje.
Juistem ik ben er ef klaar mee, ga zo een tukkie doen en wil natuurlijk later ook nog dingen te vertellen hebben;)

Slaap lekker lieverds, ik zie jullie straks in mijn dromen (tussen de eenhoorns bij de grote sprookjesboom)
Dikke knufkus XXXXXXXXXXX

P.S foto's volgen wederom nog wel ergens... XD

• 12 Januari 2014 - 02:24

Marian Ma:

Hoi Romina

Zo nou dat klinkt allemaal al goed zeg
    Vette bofkont een eigen kamer
    Wel fijn dat je nu weer lekker kan slapen nou je weet gelijk wat je moet aanschaffen .......een cd met de geluiden van de zee heb ik anders nog wel voor je ha ha
    En evt een dvd met uitzicht op zee hup geluid erbij Net echt
    Hier gaat alles goed Isis was even van slag eerst pa weg toen jij ze keek me aan zo van whu zijn wij de lul zeg hun feesten en wij sip thuis ha ha
    Ik heb al je linnen goed al gewassen nou mooi bergje hoor kan je straks lekker mee vooruit
    Kan zo fris je nieuwe kast in
    Ik moet zeggen je hebt een aardige uitzet ik stond er zelf ook nog van te kijken dat ik zoveel bij elkaar gespaard had voor je
    Nou ik ga morgen even door geven hoe oma je kan volgen dus dan kan die je ook weer wat schrijven
    Zal wel weer even wennen voor haar zijn maar ja wat wil je met bijna 84 jaar mag dat wel
    Bel maandag even de tandarts voor je want ze waren al naar huis was even vergeten dat het vrijdag was want dan zijn ze s middags vrij
    Nou Romina we gaan weer van elkaar horen
    Suk6 xxxx ma

• 12 Januari 2014 - 09:21

Tineke:

Kickuh!!! Je eigen kamer... zijn die chicks oom relaxed??
    Heeeeeel veel plezier en ik lees je volgende blog wel weer!!!

Lekker surfen en flink oefenen, moet kunnen in drie maanden!! Xxxx

• 12 Januari 2014 - 12:32

Pupje SQUIRREL!:

Jij bent gelijk helemaal thuis alweer! Alleen mooie eenhorntjes kunnen dat!!! Ik ben ZO BLIJ voor ons!! Want hoe jij alles schrijf, voel ik alsof ik er ook ben!! Ik wist niet eens dat ik kon surfen!! Het is echt een makkie!!
    Ben trots op je! Plezier veel!
    Love you Ro-Ro!!!
    XXXXXX

• 12 Januari 2014 - 17:51

Tinaaaa:

hi swess! goed om te horen dat je al gesetteled bent...
    ach als je zoveel surft word je vast snel nog beter joh!

nog plek over... dan kom ik ook wel paar daaggies haha ;)

veel plezier en succes morgen. spreek je snel schattie!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 12 Januari 2014 - 19:48

Sor Pat Per :):

• 14 Januari 2014 - 00:29

Tam:

Hi meis, fijn dat je al een beetje gesetteld bent.
    Als je plek over hebt, wordt het wel heel aantrekkelijk om even langs te komen, kan wel wat zon en zoutwater gebruiken :)

Time flies when your having fun!
    Dus we zien je snel weer.

xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romina